Tyräritilä rämisten, keuhkot vinkuen, niskat kyömyssä ja tappijomieliala päällä lähin sauvojen kanssa hiiviskelemään ja naurattammaan ihmisijä. Vauhti oli jo miun päätä huimaavaa alle 10 minnuuttia kilometrille. Sessijo kesti 40 min ja keskisyke oli 108. Huimaus saatto kyllä johtuva noista nappiloistaki, joijen syönti onneksi loppuu lauvantaina. Tulleekohan siitä jotaki vierotusoireita miulle?

Huomenna on tarkotus lähtijä kattomaan Mikkelin talvijuoksusarjaa ihan huvinvuoksi, jos ei mitää tähellisempää ilmaannu. Asko ilmotteli, jotta on toipilaana seki, eikä pääse sekkää juoksemaa. Lähen vissiin yksinää.

Viime viikonloppuna Miklos, Leino ja Kari juoksivat epsanjassa Santa Polassa puolimaratonin pikkusen normaalista kylmemmissä olosuhteissa +4°C:ssa. Tulokset löytyy TÄÄLTÄ. Mikloksen kisasepustus löytyy TÄÄLTÄ.

Nyt mie laitan saunan ja ehkä koko talon tuleen ja ehkä pulahan jonkun kerran myös ohraporealtaassa. Josko ne tästä irtaantusivat nuo tauvit...